Torsdag 7/5 2009 !

Vaknade i morse 07.30. Gick upp och Grejade
lite åt frukost innan jag började jobbet klockan
11.00. Jobbade hela dagen tills 18.00. Då gick
jag till Hemköp och köpte mjölk. Sedan så gick
jag hem och grejade lite bryggde mig en
kanna kaffe. Satte mig framför datorn hade
TV:n på i bakgrunden. Tittade på den lite då och
då. Medans jag satt framför datorn. Jag
ringde Erika och pratade lite med henne hon
var verkligen pratsjuk av sig som alltid. Hon
Berättade hur hon och Bente hade haft det hos
Hanna idag och dom hade haft det bra där.
Efter jag hade pratat färdigt med Erika så satte
jag mig en stund framför datorn igen tills det
var dags att krypa till kojs för kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0