Tisdag 12/5 2009 !

Idag har jag varit hemma från jobbet har inte
kännt mig riktigt bra idag. Så då var jag hemma
och tog det lite lugnt och småplockade lite
här hemma satt framför datorn en hel del också.
Mamma ringde efter hon hade slutat jobbet
och frågade om jag kom hem till henne och då
sade jag till henne att jag kom efter klockan 17.00
skulle bara ta min pencillin först innan jag
cyklade hem till mamma och pappa. Syrran och
Zanna kom en sväng till mamma och pappa med
och det var jätteroligt att dom gjorde det. Så vi
fikade och åt glass. Men när klockan var 20.00
åkte Annelie och Zanna hem för Zanna började bli
trött och då gjorde jag mig i ordning och cyklade
hemmåt jag med och sade till mig att vi fick ses i
morgon okej sade mamma det får vi göra sade hon.
Så jag cyklade till Pressbyrån och köpte cigg och
cyklade hem och bryggde mig en kanna kaffe och
latade mig resten av kvällen tills det var dags att kryåa
till kojs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0