Söndag 17/5 2009 !

Var hemma och städade lite bryggde mig en kanna
kaffe och käkade några smörgåsar till kaffet och
det var gott. Satte mig framför datorn en stund tills
mamma ringde och sade att det var middag klockan
14.00. Jag skulle få min älsklingsmiddag och det
är kokt potatis, kokt torsk, och äggsås det är verkligen
super gott tycker jag. Sen så pratade jag med mamma
och pappa en stund medans dom skurade sin altan
och det behövdes verkligen sade pappa för den var
nämligen jättesmutsig. Efter en stund så cyklade jag till
affären snabb sväng och efter det så cyklade jag hem
igen och bryggde mig en kanna kaffe igen och förberede
mig inför Bingo-Lotto. Men jag vann ingenting denna
gången heller på Bingo-Lotto. Sedan efter jag ade spelat
Bingo-Lotto så satte jag mig en stund till framför datorn
tills det var dags att krypa till kojs för kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0