Söndag 10/5 200+ !

Har varit hemma och grejat lite idag med alltid
finns det nåt att pyssla med är lite konstigt
det där tycker jag men det är inget att göra åt.
Mamma ringde och sade att det var mat
klockan 14.00. Jag cyklade iväg till affären först
för jag skulle handla lite till mig själv men
men mamma behövde lite grejer till tårtan så
hon frågade mig om inte jag kunde handla det åt
henne och det kunde jag ju göra. Sedan efter
jag hade käkat middag hos dom så cyklade jag
hem med mina varor som jag hade handlat
till mig själv satte mig framför datorn en stund
tills mamma ringde och sade att vi skulle åka till
Dals-Rostock och fira pappa hemma hos min
syster och hennes familj. Efter vi hade varit där en
stund så åkte vi hem igen. Mamma och pappa
körde hem mig och när jag kom hem så bryggde
jag mig en kanna kaffe och satte på TV:n och kollade
lite från och till medans jag satt framför datorn.
satt nog framför datorn tills det var dags att krypa
till kojs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0