Onsdag 6/5 2009 !

Min lediga dag från jobbet "JIPPI" ! Men jag
jag har gjort lite annat på min lediga dag.
Jag har varit hos tandläkaren på lasarettet
och det tog nästan hela dagen innan jag var'
hemma igen. Min kusin är hemma från
Milano och hälsar på så hon ringde mig på
förmiddagen och frågade om vi inte kunde
ta en fika på NK jovisst det kan vi göra
sade jag. Jag ringde henne direkt efter jag
hade kommit hem med bussen igen.
Efter vi hade fikat så gick vi och tittade lite
i affärer. Sedan så ringde en gemensam
kompis till oss och frågade om vi inte kunde
komma hem till henne och hennes tös en
stund och det kunde vi göra. Efter det så gick
jag hem. Bryggde mig en kanna kaffe tittade
lite på TV:n och satt en stund framför datorn
innan det var dags att krypa till kojs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0