Onsdag 13/5 2009 !

Idag har jag varit ledig från jobbet och det har
varit så skönt så att ha en ledig dag mitt i
veckan så idag har jag varit hemma och grejat
lite, duscha har jag också hunnit med att
göra och det var skönt. Men har ni tänkt på
när man är ledig en dag i veckan var fort den
dagen går. Jag tycker att man nästan inte
hinner med någonting. Jag cyklade hem en
sväng till mamma och pappa och tog en fika
med dom och tjatade lite innan det var dags
för mig att cykla hem igen. När jag kom hem
så bryggde jag mig en kanna kaffe och bara
slöade resten av kvällen hade på TV:n
i bakgrunden medans jag satt framför datorn
en stund innan det var dags för mig att
krypa till kojs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0