Måndag 18/5 2009 !

Äntligen en ny arbetsvecka har börjat men den
kommer bli kort denna veckan eftersom vi bara
jobbar måndag, tisdag, och onsdag, Torsdag är
ju en röd dag för då är det ju Kristi Himmelfärsdag.
Fredag är en klämdag så då är jag ledig också.
Efter jobbwt så gjorde jag inte så mycket. Gick till
restaurangen och käkade lite och det var gott.
Efter det så tjatade jag lite med några kompisar jag
träffade på köpingen gick med dom och tog en
kopp kaffe. Efter det så gick jag och handlade lite.
Sedan efter jag hade handlat så gick jag hem och
bryggde mig en kanna kaffe satte mig framför datorn
en stund. Hade på TV:n i bakgrunden men det var
inte så mycket att titta på den tyckte jag. Efter några
timmar när jag hade ordnat och grejat lite så var
det dags att krypa till kojs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0