Måndag 11/5 2009 !

En ny aebetsvecka har börjat och det känns lite
skönt i allafall. Jobbade från 09.30-15.30. Efter
jobbet så ringde jag till pappa och sade att jag åkte
hem och lagade mat. Till middag så blev det
spaghetti med kycklingkebab och det var jättegott.
Sedan efter jag hade ätit så ringde mamma och
och undrade var jag var någonstans. Jag sade att
jag var hemma och sade att jag hade precis
ätit middag. Och då sade mamma att hon kunde
komma och möta mig och då sade jag att det gick
jättebra så jag följde med henne hem en sväng.
Sedan efter jag hade varit hemma hos dom en
stund så cyklade jag iväg till affären en sväng för
jag skulle ha 2 grejer där. Sedan så cyklade jag hem
och bryggde mig en kanna kaffe och bara latade
mig resten av kvällen tills jag skulle krypa till kojs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0