Lördag 2/5 2009 !

Idag har jag varit hemma och grejat nästan hela
dagen. Varit ute i solen har jag också varit en
liten stund. Åkte hem till mamma och pappa senare
på eftermiddagen så cyklade jag hem till mamma
och pappa med smutstvätt som jag ska tvätta hos
dom i morgon. För det är så gott att hänga ut
tvätten för den luktar ju så gott när den har torkat
och när man tar in den sen igen ju. Sen efter jag
hade varit hos mamma och pappa en stund så cyklade
jag till köpingen och där träffade jag en kompis
som frågade mig om vi kunde dela en pizza och det
kunde vi sade jag. Efteråt så cyklade jag hem och
bryggde mig en kanna kaffe och bara latade mig resten
av kvällen tills jag skulle gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0