Lördag 16/5 2009 !

Var hemma och grejade lite cyklade till köpingen och

handlade lite Var på Apoteket och köpte Alvedon. Var

också till Spelhörnan och köpte mig en Bingo-Lott.

Cyklade sedan hem igen och bryggde mig en kanna

kaffe och satten mig framför datorn en stund. Så

ringde en kompis till mig och frågade om jag volle hänga

med henne ut och käka nånting och det kunde jag väl

göra sade jag. Efter det så gick jag hem igen och bryggde

mig en kanna kaffe till och grejade lite innan det var

dags att bänka sig framför TV:n och titta på Eurovision

Song Contest. Det var många bra låtar med i år så

konkurrensen var stor om vem som skulle vinne det

hela. Men till slut så blev det ju en vinnare våra kära vänner

från grannlandet NORGE !! Var det som tog hem hela

Eurovision Song Contest och det tyckte jag var jätteroligt

för dom. Efter jag hade sett på det så satte jag mig en

kort stund famför datorn innan det var dags att krypa till

kojs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0