Fredag 8/5 2009 !

Hade kort arbetsdag idag, började jobbet klockan
09.30 och slutade jobbet klockan 12.00 och det
var verkligen sköööönt ! Min kusin Erika ringde mig
nästan direkt efter jag hade slutat jobbet och
frågade mig om jag ville följa med henne till Överby
Köpcenter för hon skulle köpa sig lite nya tröjor.
Men innan vi åkte till Överby så frågade jag henne
om vi inte kunde åka hem till mig först för jag
var tvungen och se om mitt recept hade kommit
så hon körde mig hem och mitt recept hade kommit
så jag tog med mig det i väskan så slapp jag gå
hem och hämta det jag gick på toaletten innan vi åkte
också. Sedan så drog vi iväg till Överby innan vi
åkte hem därifrån så fikade vi. Vi gick in på Harald
Nyborg en snabb sväng också för jag vill titta på
den lilla skottkärran jag skulle ha ute på min balkong
och den skulle passa perfekt där ute. Men jag köpte
den inte utan jag får vänta tills jag får pengar igen.
 Sedan så åkte vi hem till Mellerud, hon släppte av mig
utanför Apoteket eftersom jag skulle lösa ut mitt
pencillin. Efter jag hade varit på Apoteket så gick jag
iväg och snackade med några kompisar sedan så gick
jag hem och bryggde mig en kanna kaffe och bara
slöade resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0