Fredag 15/5 2009 !

Idag har butiken varit stängt för vi har nämligen
varit på inköpsresa till IKEA i Bäckebol i Göteborg
och det var roligt. Vi som var med från jobbet
fick handla lite till oss själva så jag handlade både
till mig och och till syrran för syrran ville nämligen
ha en grej till sin tös och då köpte jag det till henne.
Vi hade en jättetrevlig dag med toppen väder så
den resan blev verkligen lyckad. Jag köpte lite grejer
till pappa också på Clas Ohlsons som jag lovade
göra till så vi fick en timme på att gå runt och strosa
på bort vid dom andra affärerna också. Sedan efter
en timme där. Så åkte vi hemmåt. Vi var hemma
enligt planerna alltså klockan 17.00. Jag gick med
det jag hade handlat sedan så cyklade jag ut en sväng
käka lite ute pratade med några kompisar sedan så
handlade jag mat och efter det så cyklade jag hem igen
och bryggde mig en kanna kaffe och bara slöade resten
av kvällen tills det var dags att krypa till kojs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0