Tisdag 28/4 2009 !

Idag har jag varit hos sjukhustandvården och lagat
2 hål och det gick jättebra. Tandläkaren var jättenöjd
med mig och det var kul tyckte jag. Seden så tog
jag bussen hem igen för att jobba ett par timmar. Sen
så gick jag hem till mamma och käkade middag
Följde med henne till köpingen igen sen för hon skulle
klippa sig 16.30. Hon ringde och frågade mig efter
hon hade klippt sig om jag ville följa med henne och 
handla så dågjorde jag det. Handlade lite till mig själv
med. Jag orkade inte följa med henne hem för jag var
trött efter som jag hade varit vaken sen 04.45. Så jag
gick hem och bryggde mig en kanna kaffe och bara latade
mig resten av kvällen och det var så skööööönt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0